Zoek mijn iPad

Als je je iPhone, iPad, iPod touch of Mac kwijt bent, kun je die met de Zoek mijn iPhone-app op een ander iOS-apparaat terugvinden en je gegevens erop beveiligen. Daarvoor hoef je alleen deze gratis app te installeren op een ander iOS-apparaat en je met je Apple ID aan te melden. Zoek mijn iPhone laat op een kaart zien waar je kwijtgeraakte apparaat is. Je kunt een bericht weergeven of een geluid afspelen, het apparaat op afstand vergrendelen of de gegevens erop wissen.

Je kunt Zoek mijn iPhone pas gebruiken als je deze voorziening hebt ingeschakeld in de iCloud-instellingen op het apparaat dat je wilt zoeken.

Bekijk de handleiding om “Zoek mijn iPad” in te stellen op jouw iPad.

Over iPadindeklas

deze site dient ter ondersteuning van het iPaddocententeam, leerlingen en hun ouders die bij de inzet van de iPad op het Dominicus College betrokken zijn. Coordinator: Joost de Laat Meer info: www.dominicuscollege.nl joost.delaat@dominicuscollege.nl
Dit bericht werd geplaatst in Apps, opslag in de cloud, veiligheid en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

